Netflix w Polsce

Premiery, dyskusje, oceny
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 05-10-2019, 10:05

o kurr ruskie filmy oglada :konon3:
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36096
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Netflix w Polsce

Post autor: Pycior » 05-10-2019, 10:09

Biaoruskie :papa2: ucze sie twojego ojczystego jezyka :papa2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 05-10-2019, 10:10

no chyba twoj :papa2:
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36096
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Netflix w Polsce

Post autor: Pycior » 05-10-2019, 10:11

No jednak twoj :papa2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 05-10-2019, 10:13

nie masz dowodów
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36096
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Netflix w Polsce

Post autor: Pycior » 05-10-2019, 10:14

Jestes uchodzca na zasilku i lubisz krzaki :major:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 05-10-2019, 10:15

juz nie wymyslaj, takiego czegos na pewno nie bylo :major3:
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 22-01-2020, 18:46

ale chuje, zabrali napisy do 1 sezonu poksów :rozal:

Obrazek
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Netflix w Polsce

Post autor: Alferdo » 22-01-2020, 18:47

tak prosty jezyk jest w tej bajce, ze nie trzeba nawet napisow
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 22-01-2020, 18:48

może i prosty, ale jestem w polsce i chce polskie napisy :polak2:
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Netflix w Polsce

Post autor: Alferdo » 22-01-2020, 18:49

ja bym chcial polski dubbing i co
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 22-01-2020, 18:50

no i nie dostaniesz
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Netflix w Polsce

Post autor: Alferdo » 22-01-2020, 18:52

no i nie ogladam
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124641
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Netflix w Polsce

Post autor: Burak » 23-01-2020, 21:07

Tycior pisze:
22-01-2020, 18:48
może i prosty, ale jestem w polsce i chce polskie napisy :polak2:
I on filologię angielską skończył :polak:
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156592
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Netflix w Polsce

Post autor: Tycior » 23-01-2020, 21:10

kupilem na olx dyplom
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110177
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Netflix w Polsce

Post autor: Alferdo » 23-01-2020, 21:10

Burak pisze:
23-01-2020, 21:07
Tycior pisze:
22-01-2020, 18:48
może i prosty, ale jestem w polsce i chce polskie napisy :polak2:
I on filologię angielską skończył :polak:
bikałs helps
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości