Co teraz oglądasz na jutubku?

Premiery, dyskusje, oceny
Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122342
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1721

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Burak » 31-08-2020, 11:30

Otisek pisze:
31-08-2020, 11:29
Idź podglądać Agatę gdy się kąpie przy uchylonych drzwiach
ale zazdrości
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150994
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Tycior » 31-08-2020, 11:33

no zazdrosci
i teraz jeszcze lepszy telefon mam :kondominium:

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35056
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 743

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Pycior » 31-08-2020, 11:34

Tycior pisze:
31-08-2020, 11:30
Otisek pisze:
31-08-2020, 11:29
Weź zamknij mordę :polak2:
prawda boli ojojjojo :papa2:
Wypierdalaj twoja stara lubi kutangi w dupie :polak2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122342
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1721

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Burak » 31-08-2020, 11:36

Tycior pisze:
31-08-2020, 11:33
i teraz jeszcze lepszy telefon mam
jeszcze nie masz
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150994
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Tycior » 31-08-2020, 11:39

Otisek pisze:
31-08-2020, 11:34
twoja stara lubi kutangi w dupie
a twoja stara nie jest stara

Buryczawian
Super VIP

Posty: 10978
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 139

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Buryczawian » 31-08-2020, 13:06

ja bym chętnie pooglądał Agate :jajcarz:
A otiska boli ze jak sprzeda auta to i jego dupa odejdzie :ahus:

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35056
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 743

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Pycior » 31-08-2020, 13:32

Tycior pisze:
31-08-2020, 11:39
Otisek pisze:
31-08-2020, 11:34
twoja stara lubi kutangi w dupie
a twoja stara nie jest stara
Bo jest młoda
moszna pisze:
31-08-2020, 13:06
ja bym chętnie pooglądał Agate :jajcarz:
A otiska boli ze jak sprzeda auta to i jego dupa odejdzie :ahus:
Chyba twoja :papa2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 150994
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1453

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Tycior » 31-08-2020, 13:42

odejdzie do mojego bmw :maks:

Buryczawian
Super VIP

Posty: 10978
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 139

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Buryczawian » 31-08-2020, 14:25

Tez mysle ze wybierze bmw i ziolo tyciora :jajcarz:

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108393
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Ridż » 31-08-2020, 17:19

phpBB [media]
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 122342
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1721

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Burak » 31-08-2020, 18:49

bardzo lubie ten program wyżej, polecam
Boli mnie co se napiszesz na forze

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35056
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 743

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Pycior » 31-08-2020, 19:30

moszna pisze:
31-08-2020, 14:25
Tez mysle ze wybierze bmw i ziolo tyciora :jajcarz:
To lepiej uważaj tam na swoją skoro ma tak zrobić :major3:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Buryczawian
Super VIP

Posty: 10978
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 139

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Buryczawian » 31-08-2020, 19:34

Otisek pisze:
31-08-2020, 19:30
moszna pisze:
31-08-2020, 14:25
Tez mysle ze wybierze bmw i ziolo tyciora :jajcarz:
To lepiej uważaj tam na swoją skoro ma tak zrobić :major3:
Ale my caly czas rozmawiamy o tobie :major2:
Ostatnio zmieniony 31-08-2020, 19:35 przez Buryczawian, łącznie zmieniany 1 raz.

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 35056
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 743

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Pycior » 31-08-2020, 19:46

moszna pisze:
31-08-2020, 19:34
Otisek pisze:
31-08-2020, 19:30
moszna pisze:
31-08-2020, 14:25
Tez mysle ze wybierze bmw i ziolo tyciora :jajcarz:
To lepiej uważaj tam na swoją skoro ma tak zrobić :major3:
Ale my caly czas rozmawiamy o tobie :major2:
To przestań z nią rozmawiać o mnie może w tym jest problem :ibisz:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Buryczawian
Super VIP

Posty: 10978
Rejestracja: 26-03-2014, 21:31
Beczki: 139

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Buryczawian » 31-08-2020, 19:46

Hehehuhehehuhehee

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 108393
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1337

Co teraz oglądasz na jutubku?

Post autor: Ridż » 31-08-2020, 23:33

phpBB [media]
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość