Miodowe Lata

Premiery, dyskusje, oceny
Tycior
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 143110
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1383

Miodowe Lata

Post autor: Tycior » 05-05-2019, 11:19

Cartman pisze:
05-05-2019, 11:19
Lucifer też bardzo dobry serial.
tak dobry, że chcieli go anulować xD

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17075
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 276

Miodowe Lata

Post autor: Cartman » 05-05-2019, 11:20

Bo nie mieli już pomysłu na niego.
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106396
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1309

Miodowe Lata

Post autor: Ridż » 05-05-2019, 11:22

Ilość sezonów nie świadczy o jakości serialu.
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tyciorex
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 33937
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 730

Miodowe Lata

Post autor: Tyciorex » 05-05-2019, 12:05

Burak pisze:
05-05-2019, 11:18
Tycior pisze:
05-05-2019, 11:12
zgadza sie :konon2:
Ale zajzer
ALe zajzer :konon3:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 143110
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1383

Miodowe Lata

Post autor: Tycior » 05-05-2019, 21:52

ale zamknij morde :konon2:

Tyciorex
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 33937
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 730

Miodowe Lata

Post autor: Tyciorex » 05-05-2019, 22:32

Ale jak ty to zrobisz to i ja :testo:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106396
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1309

Miodowe Lata

Post autor: Ridż » 12-05-2020, 19:44

phpBB [media]

wspaniali są :heart:
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17075
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 276

Miodowe Lata

Post autor: Cartman » 13-05-2020, 09:20

I to mnie się podoba :3
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106396
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1309

Miodowe Lata

Post autor: Ridż » 23-08-2020, 20:47

Obrazek
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 43948
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1150

Miodowe Lata

Post autor: Finczy » 23-08-2020, 20:48

Wracaj on chce się z tobą boksować! XD

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106396
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1309

Miodowe Lata

Post autor: Ridż » 23-08-2020, 20:49

Muszę kupić dużą kartę pamięci i zamontować odcinki na tablet :klocuch:
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 143110
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1383

Miodowe Lata

Post autor: Tycior » 23-08-2020, 20:51

ile mozna :papa:
ostatnio odpalilem sobie odcinek po palonku i w sumie sroga żeżucha mnie złapała... kiedyś wydawało się to śmieszniejsze a oglądając to teraz mialem wrażenie, że z polskich kabaretów idzie częściej sie uśmiechnąć niż z tego gniota

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 43948
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1150

Miodowe Lata

Post autor: Finczy » 23-08-2020, 20:51

Tycior pisze:
23-08-2020, 20:51
z polskich kabaretów idzie częściej sie uśmiechnąć
To wiele mówi o człowieku :kurski:

Otisek
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116374
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Ostrzeżenia: 1
Beczki: 1688

Miodowe Lata

Post autor: Otisek » 23-08-2020, 20:52

Ridż pisze:
23-08-2020, 20:49
Muszę kupić dużą kartę pamięci i zamontować odcinki na tablet :klocuch:
sambe se na komputerku odpal
Tycior pisze:
23-08-2020, 20:51
ile mozna :papa:
ostatnio odpalilem sobie odcinek po palonku i w sumie sroga żeżucha mnie złapała... kiedyś wydawało się to śmieszniejsze a oglądając to teraz mialem wrażenie, że z polskich kabaretów idzie częściej sie uśmiechnąć niż z tego gniota
co on napisał
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106396
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1309

Miodowe Lata

Post autor: Ridż » 23-08-2020, 20:53

Burak pisze:
23-08-2020, 20:52
sambe se na komputerku odpal
Nie będę tańczył. Poza tym nie wszędzie będę miał internet.
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Otisek
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116374
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Ostrzeżenia: 1
Beczki: 1688

Miodowe Lata

Post autor: Otisek » 23-08-2020, 20:54

Dalej tego Modecoma masz tableta?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości