Wiedźmin - Netflix

Premiery, dyskusje, oceny
Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106463
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1310

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Ridż » 21-12-2019, 11:35

Otisek pisze:
21-12-2019, 10:43
Obejrzyj więcej
jednak zabija? to dobrze
Burak pisze:
21-12-2019, 10:41
W książce też były czarne elfy?
nie wiem do tego nie doszedłem
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 143445
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1383

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Tycior » 21-12-2019, 11:37

nie obejrzy, on tylko hejtuje

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 43958
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1150

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Finczy » 21-12-2019, 19:33

I co bił się tam z potworkiem jakimś? Polatali sobie i schował się w sarkofagu?

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106463
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1310

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Ridż » 21-12-2019, 19:36

obejrzalem pierwszy odcinek i po prostu myslalem o innej historii gdzie pozabijal w karczmie

fajnie machaja mieczami
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12781
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 522

Wiedźmin - Netflix

Post autor: TwojStary » 23-12-2019, 14:17

tbw

edit:
gralem na ps4 I takie to sobie
Spoiler
Pokaż
xD
Ostatnio zmieniony 23-12-2019, 14:43 przez TwojStary, łącznie zmieniany 2 razy.
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106463
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1310

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Ridż » 23-12-2019, 15:09

fajny serial, fajne siekanki
dublaz super wyszedl
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12781
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 522

Wiedźmin - Netflix

Post autor: TwojStary » 23-12-2019, 15:48

serio scenografia jest tam z pazlotka I tektury?
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106463
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1310

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Ridż » 23-12-2019, 16:26

TwojStary pisze:
23-12-2019, 15:48
serio scenografia jest tam z pazlotka I tektury?
w pierwszym odcinku tak
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12781
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 522

Wiedźmin - Netflix

Post autor: TwojStary » 23-12-2019, 16:35

widze ze juz polacy podzieleni na dwie grupy w przeroznych komentarzach w internecie xD
dorosli ludzie sie wyzywaja I odsylaja do ogladania Klanu jak sie nie podoba xD no ja pierdole
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116659
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1688

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Burak » 23-12-2019, 17:59

Zrób lepiej, a nie hejtujesz :papa2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Marta
Awatar użytkownika
Grafik

Posty: 10825
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 550

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Marta » 28-04-2020, 13:25

ale gównoserial xD

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116659
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1688

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Burak » 28-04-2020, 14:11

Nie wiem, nie oglądałem
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 33998
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 730

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Pycior » 29-04-2020, 11:37

Dobry serial właśnie :polak2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 116659
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1688

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Burak » 29-04-2020, 14:56

Ty się nie znasz
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 106463
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: donos jest najwyższą formą dojrzałości obywatelskiej
Beczki: 1310

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Ridż » 29-04-2020, 15:36

niezly serial
Obrazek
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 143445
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1383

Wiedźmin - Netflix

Post autor: Tycior » 29-04-2020, 15:37

dobry serial

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość