Anime Club

Premiery, dyskusje, oceny
Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44415
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1162

Anime Club

Post autor: Finczy » 03-08-2020, 18:44

Najlepsza pioseneczka :3
phpBB [media]

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Anime Club

Post autor: Alferdo » 03-08-2020, 18:48

Ja bardzo lubie to
phpBB [media]
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Cartman
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 17939
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 301

Anime Club

Post autor: Cartman » 03-08-2020, 22:34

Ja ostatnio głównie webtoony czytam ale z anime może coś ruszę
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
Jebać alkoćpunów, zawsze jestem czysty bo się myję :fack-off:

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156760
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1516

Anime Club

Post autor: Tycior » 25-08-2020, 18:08

ktos oglądał?

Obrazek
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Anime Club

Post autor: Alferdo » 25-08-2020, 18:14

Ja oglądałem. Niezłe, ale przehajpowane.
Silent Voice (jap. Koe no Katachi) dużo lepsze, bardziej wzruszające.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156760
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1516

Anime Club

Post autor: Tycior » 25-08-2020, 18:16

najpierw zobacze to co juz sciagam
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36159
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Anime Club

Post autor: Pycior » 25-08-2020, 19:16

Nie oglądałem :meksyk:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Anime Club

Post autor: Alferdo » 04-10-2020, 09:03

Będzie nowy Król Szamanów!
phpBB [media]

Aktorzy głosowi z pierwszej wersji bajki będą podkładać głosy w nowej : D
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12334
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 630

Anime Club

Post autor: Marta » 06-10-2020, 10:12

Oglądał ktoś serial experiment lain?
Polecacie?
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124733
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

Anime Club

Post autor: Burak » 06-10-2020, 20:27

oglądałem ze trzy odcinki, ładne rysunki i atmosfera
Boli mnie co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110226
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Anime Club

Post autor: Alferdo » 06-10-2020, 21:14

obejrzalem kawalek jednego odcinka, ale akurat bylem motzno smutny i nie obejrzalem bo smutne rzeczy dobijajace tam byly dla mnie
kiedys musze skonczyc to
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36159
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Anime Club

Post autor: Pycior » 20-10-2020, 01:28

Kiedy coś nowego będzie
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124733
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

Anime Club

Post autor: Burak » 20-10-2020, 09:02

przecież jest
Boli mnie co se napiszesz na forze

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36159
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Anime Club

Post autor: Pycior » 20-10-2020, 09:54

Co?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124733
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1740

Anime Club

Post autor: Burak » 20-10-2020, 09:55

nowe chińskie bajki
Boli mnie co se napiszesz na forze

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36159
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Anime Club

Post autor: Pycior » 20-10-2020, 13:59

Jakie?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości