Anime Club

Premiery, dyskusje, oceny
Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110178
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Anime Club

Post autor: Alferdo » 23-04-2021, 23:34

slyszalem ze jest okej
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156595
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Anime Club

Post autor: Tycior » 23-04-2021, 23:36

no jakes super moce są
a potem będę oglądać konosube
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110178
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Anime Club

Post autor: Alferdo » 23-04-2021, 23:37

Tycior pisze:
23-04-2021, 23:36
a potem będę oglądać konosube
to jest super bajka polecam
KIEDY TRZECI SEZON KURNAAAAAA
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156595
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Anime Club

Post autor: Tycior » 23-04-2021, 23:40

no to za jakiś tydzień zacznę, najpierw Charlotte
Obrazek

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156595
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Anime Club

Post autor: Tycior » 12-05-2021, 17:35

moze byc fajne

phpBB [media]
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110178
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Anime Club

Post autor: Alferdo » 12-05-2021, 17:44

ale slabe 3d
obejrzyj sobie beastars jednak
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156595
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Anime Club

Post autor: Tycior » 12-05-2021, 17:51

jeszcze 3 odcinki szarlotki mi zostalo, ale akcja pojebana :papa:
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36096
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Anime Club

Post autor: Pycior » 12-05-2021, 22:26

Tycior pisze:
12-05-2021, 17:51
jeszcze 3 odcinki szarlotki mi zostalo, ale akcja pojebana :papa:
Chyba 3 kawałki :major:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156595
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Anime Club

Post autor: Tycior » 13-05-2021, 08:44

lepiej wiem co mi zostalo :major3:
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36096
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Anime Club

Post autor: Pycior » 14-05-2021, 00:36

Masz mroczki od ćpania :papa2:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156595
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Anime Club

Post autor: Tycior » 14-05-2021, 11:55

a ty downa od chlania
Obrazek

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36096
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Anime Club

Post autor: Pycior » 22-05-2021, 23:50

Coś nowego!?
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110178
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Anime Club

Post autor: Alferdo » 23-05-2021, 09:16

Pycior pisze:
22-05-2021, 23:50
Coś nowego!?
no np bajka o pelnoletniej nastoletniej prostytutce co sie chyba zakochuje w glownym a potem jeszcze ma rywalki w walce o glownego
https://animesuge.io/anime/i-shaved-the ... -vkrv/ep-1

jeszcze nie ogladalem
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12328
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 629

Anime Club

Post autor: Marta » 27-06-2021, 15:10

Alferdo pisze:
23-05-2021, 09:16
Pycior pisze:
22-05-2021, 23:50
Coś nowego!?
no np bajka o pelnoletniej nastoletniej prostytutce co sie chyba zakochuje w glownym a potem jeszcze ma rywalki w walce o glownego
https://animesuge.io/anime/i-shaved-the ... -vkrv/ep-1

jeszcze nie ogladalem
Czekam na ostatni odcinek
zajebista baja
Obrazek

Marta
Awatar użytkownika
Alkoholik

Posty: 12328
Rejestracja: 28-04-2013, 20:18
Lokalizacja: jednak UK>ÓSA
Beczki: 629

Anime Club

Post autor: Marta » 03-08-2021, 10:43

Jest co fajnego z tego sezonu?
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110178
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Anime Club

Post autor: Alferdo » 03-08-2021, 17:11

nie wiem nie ogladam
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości