Creed (2016)

Roki Balaboa wraca!

Premiery, dyskusje, oceny
Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 147975
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1424

Re: Creed (2016)

Post autor: Tycior » 21-12-2015, 12:02

Theory jak coś.
I nie obrażaj mi serialu :|
Rulon na warach - Para! - znowu się jara
E! - W głowie bombę mam kurwa jak arab
Tararara - rapy tłuste jak twoja stara
Gra gitara, a frajerzy - wypierdalać!

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107466
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Beczki: 1330

Re: Creed (2016)

Post autor: Ridż » 21-12-2015, 12:23

A Ty nie obrażaj mi filmu.
Obrazek
jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 119427
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1705

Re: Creed (2016)

Post autor: Burak » 21-12-2015, 17:39

Creed >>>>>>>>>> Złotopolscy > HYMIM = TBBT
Ostatnio zmieniony 21-12-2015, 17:40 przez Burak, łącznie zmieniany 1 raz.
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107466
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Beczki: 1330

Re: Creed (2016)

Post autor: Ridż » 02-03-2016, 12:35

Kiedy Creed 2? Jedynka jest świetna! Finczy musisz obejrzeć :D
Obrazek
jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 147975
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1424

Re: Creed (2016)

Post autor: Tycior » 02-03-2016, 12:38

nigdy, slaby film byl
Rulon na warach - Para! - znowu się jara
E! - W głowie bombę mam kurwa jak arab
Tararara - rapy tłuste jak twoja stara
Gra gitara, a frajerzy - wypierdalać!

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44015
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1153

Re: Creed (2016)

Post autor: Finczy » 02-03-2016, 12:39

Ridż pisze:Kiedy Creed 2? Jedynka jest świetna! Finczy musisz obejrzeć :D
Ogarnę w sobotę :thumbup:

Ridż
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 107466
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Lokalizacja: jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Beczki: 1330

Re: Creed (2016)

Post autor: Ridż » 02-03-2016, 12:41

Ragnar pisze:nigdy, slaby film byl
Weź idź dalej oglądaj American Pie.
Obrazek
jebac narkomanów, zawsze jestem czysty
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów przedstawia wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 147975
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1424

Re: Creed (2016)

Post autor: Tycior » 02-03-2016, 12:46

Przynajmniej dobre kino
Rulon na warach - Para! - znowu się jara
E! - W głowie bombę mam kurwa jak arab
Tararara - rapy tłuste jak twoja stara
Gra gitara, a frajerzy - wypierdalać!

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44015
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1153

Re: Creed (2016)

Post autor: Finczy » 02-03-2016, 12:52

Wsadzanie penisa w ciasto takie śmieszne.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 147975
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1424

Re: Creed (2016)

Post autor: Tycior » 02-03-2016, 12:55

oklepywanie sie po ryju przez stuletniego dziada, takie fascynujace
Rulon na warach - Para! - znowu się jara
E! - W głowie bombę mam kurwa jak arab
Tararara - rapy tłuste jak twoja stara
Gra gitara, a frajerzy - wypierdalać!

Jester
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 29365
Rejestracja: 14-05-2015, 23:44
Beczki: 178

Re: Creed (2016)

Post autor: Jester » 02-03-2016, 13:58

Jeden strzał od Stallone i leżysz Obrazek
Ostatnio zmieniony 02-03-2016, 13:58 przez Jester, łącznie zmieniany 1 raz.

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44015
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1153

Re: Creed (2016)

Post autor: Finczy » 05-03-2016, 15:51

Świeżo po obejrzeniu i oceniam 10/10 :dance:
Nawet nie chciało mi się zaglądać na BW jak oglądałem :D

Grey
Awatar użytkownika
User

Posty: 40
Rejestracja: 05-03-2016, 13:12

Re: Creed (2016)

Post autor: Grey » 05-03-2016, 16:07

1/10
stary dziad paralityk sie bije hoho takie fajne
Obrazek

Ridżard
VIP

Posty: 308
Rejestracja: 05-03-2016, 12:21
Beczki: 3

Re: Creed (2016)

Post autor: Ridżard » 05-03-2016, 16:07

Lewak_Lewacki pisze:stary dziad paralityk sie bije
No właśnie nie bije w tym filmie.

Grey
Awatar użytkownika
User

Posty: 40
Rejestracja: 05-03-2016, 13:12

Re: Creed (2016)

Post autor: Grey » 05-03-2016, 16:10

to daje 0/10
Obrazek

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44015
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1153

Re: Creed (2016)

Post autor: Finczy » 05-03-2016, 16:45

Pamiętniki wampirów i gierki o tron lepsze wiadome od tylu lat.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości