Creed (2016)

Roki Balaboa wraca!

Premiery, dyskusje, oceny
Grey
Awatar użytkownika
User

Posty: 40
Rejestracja: 05-03-2016, 13:12

Re: Creed (2016)

Post autor: Grey » 05-03-2016, 16:47

zebys wiedzial ze lepsze
Obrazek

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44415
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1200

Re: Creed (2016)

Post autor: Finczy » 05-03-2016, 18:18

phpBB [media]

Fajno jest :dance:

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110731
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1389

Creed (2016)

Post autor: Alferdo » 09-07-2019, 11:41

Ridż pisze:
13-04-2015, 16:00
Roki będzie trenował wnuka Apollo Krida :lol2:
Obdarzony naturalnymi zdolnościami zamożny młody człowiek, wnuk Apollo Creeda, przeciwstawia się rodzinie i próbuje sił w boksie. Aby odnieść sukces, zwraca się o pomoc do starego rywala dziadka, Rocky'ego Balboa.

Kod: Zaznacz cały

http://www.filmweb.pl/film/Creed-2016-694246
Zmienili dziadka na ojca.
Dobry film swoją drogą.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 157805
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1532

Creed (2016)

Post autor: Tycior » 09-07-2019, 11:49

rambo probowalem obejrzec kiedys :kondominium:
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110731
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1389

Creed (2016)

Post autor: Alferdo » 09-07-2019, 11:51

Rambo to zupełnie inny klimat.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 157805
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1532

Creed (2016)

Post autor: Tycior » 09-07-2019, 11:54

to pojebalem cos :tycior:
Obrazek

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44415
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1200

Creed (2016)

Post autor: Finczy » 09-07-2019, 16:55

W Rambo bije bez rękawic boksowych :klocuch:

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110731
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1389

Creed (2016)

Post autor: Alferdo » 09-07-2019, 17:00

Bo na naboje nie nakłada się rękawic : D
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 44415
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 1200

Creed (2016)

Post autor: Finczy » 09-07-2019, 17:02

I ma jeszcze światło niebieskie co świeci na niebiesko :klocuch:

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36727
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 779

Creed (2016)

Post autor: Pycior » 18-07-2019, 22:59

Predatore ze szwarcenegerem fajny
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 157805
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1532

Creed (2016)

Post autor: Tycior » 19-07-2019, 07:57

rambo ze szwarcenegerem lepsze :kondominium:
Obrazek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości