Kamil B. Zaprasza!

Kącik dla fanów muzyki klasycznej/rapu etc.
muminso
Awatar użytkownika
User

Posty: 242
Rejestracja: 09-06-2013, 14:18
Beczki: 49

Kamil B. Zaprasza!

Post autor: muminso » 11-07-2013, 19:10

phpBB [youtube]

Też nie mozecie sie doczekac Kamila na woodstocku ? ;) jaram się jak norweskie kościoły
Ostatnio zmieniony 11-07-2013, 19:12 przez muminso, łącznie zmieniany 1 raz.

TwojStary
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12534
Rejestracja: 15-04-2013, 00:03
Lokalizacja: Ukryte
Beczki: 502

Re: Kamil B. Zaprasza!

Post autor: TwojStary » 11-07-2013, 21:01

Nope.
Nie znoszę tego pedała, którym jara się dzisiejsze "wyzwolone" pokolenie.
Woodstock lewacka impreza.
To tylko moje prywatne zdanie. Dziękuję.
Tato co robiłeś jak mnie nie było na świecie? byłem TwoimStarym na BW. ~Finczy
ZYCIE POWODUJE PALENIE I PICIE
MGTOW

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 90073
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1067

Re: Kamil B. Zaprasza!

Post autor: Ridż » 11-07-2013, 21:05

kurwa, teraz wszytsko jest albo lewackie albo prawackie... kurwa internety się dało niektórym i już HURR JESTE WIELKI POLITYK, NIE BEDE OGLĄDAŁ TIWI A GŁÓWNIE TEWUENY BY NIE DAĆ SIE MANIPULOWAĆ, IDE NAPIERDALAĆ SIE Z KORWINEM/TUSKIEM/PALIKOTEM, BO TO CHUJ JEDEN WIELKI CHUJ KURWA. KORWA TYLKO BEDE MÓGŁ TO IDE DO RZONDÓW SIE DOSTAĆ NAPOLYTYKA I BENDE ZMIENIAŁ WSZYSKO< W CHUJU MAM TE ICH KASE. WOLNOŚĆ MIŁOŚĆ WON Z PEDAŁAMI, ALE LEZBY MOGO BYC, NIE DAM LEWAKOM/PRAWAKOM RZONDZIĆ, WSZTSKO CHUJ JA PIERDOLE
smutno mi ;_;
Obrazek

Dranz
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 7225
Rejestracja: 27-01-2013, 20:33
Beczki: 320

Re: Kamil B. Zaprasza!

Post autor: Dranz » 11-07-2013, 21:14

Miszel pisze:kurwa, teraz wszytsko jest albo lewackie albo prawackie... kurwa internety się dało niektórym i już HURR JESTE WIELKI POLITYK, NIE BEDE OGLĄDAŁ TIWI A GŁÓWNIE TEWUENY BY NIE DAĆ SIE MANIPULOWAĆ, IDE NAPIERDALAĆ SIE Z KORWINEM/TUSKIEM/PALIKOTEM, BO TO CHUJ JEDEN WIELKI CHUJ KURWA. KORWA TYLKO BEDE MÓGŁ TO IDE DO RZONDÓW SIE DOSTAĆ NAPOLYTYKA I BENDE ZMIENIAŁ WSZYSKO< W CHUJU MAM TE ICH KASE. WOLNOŚĆ MIŁOŚĆ WON Z PEDAŁAMI, ALE LEZBY MOGO BYC, NIE DAM LEWAKOM/PRAWAKOM RZONDZIĆ, WSZTSKO CHUJ JA PIERDOLE
smutno mi ;_;
Obrazek
Są ci nieliczni, co nie dadzą, by spadła korona z głowy Orła.

muminso
Awatar użytkownika
User

Posty: 242
Rejestracja: 09-06-2013, 14:18
Beczki: 49

Re: Kamil B. Zaprasza!

Post autor: muminso » 11-07-2013, 21:20

tez mnie wkurwia, ale chcialem zobaczyc jaka bedzie Wasza reakcja i spodziewalem sie negatywności ale az taka jazda ?
wszędzie lewaki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości