Wasza topka #hot16challenge2

Kącik dla fanów muzyki klasycznej/rapu etc.
Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110171
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Alferdo » 16-05-2020, 23:40

Moja jest taka:
1. KOZANOSTRA
phpBB [media]

2. Klocuch
phpBB [media]

3. Mentzen
phpBB [media]

4. Zeus
phpBB [media]
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124636
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Burak » 18-05-2020, 20:12

KNT fajne nawiązania do szkolnej, ja ogułem mało hot16 słuchałem, ale te najbardziej mi przypadły do gustu, w losowej kolejności:
Sentino:
Spoiler
Pokaż
phpBB [media]
Żona rapera Bonson:
Spoiler
Pokaż
phpBB [media]
Dwa Sławy:
Spoiler
Pokaż
phpBB [media]
Marian Lichtman:
Spoiler
Pokaż
phpBB [media]
Taconafide:
Spoiler
Pokaż
phpBB [media]
Boli mnie co se napiszesz na forze

Pycior
Awatar użytkownika
Gówno

Posty: 36096
Rejestracja: 30-01-2013, 20:35
Lokalizacja: Dozorca Buraków Polowych
Beczki: 754

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Pycior » 18-05-2020, 20:32

Jedyny najlepszy
phpBB [media]
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Twilight Disaster
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 1340
Rejestracja: 05-04-2020, 10:37
Beczki: 6

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Twilight Disaster » 18-05-2020, 20:49

flyorfly

No i muszę coś jeszcze napisać żeby nie zaliczyło posta pod łamanie regulaminu.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156581
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Tycior » 19-05-2020, 19:27

1

phpBB [media]


2

phpBB [media]


3

phpBB [media]
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110171
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Alferdo » 19-05-2020, 21:04

to z tej trujki dobre tylko trzecie
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156581
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Tycior » 19-05-2020, 21:07

masz cos do malacha? :major3:
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 124636
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Beczki: 1737

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Burak » 19-05-2020, 21:32

Małach kawał łacha hehe dobry jestem nie? Na WBW muszę iść
Boli mnie co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Wygrał Jebany

Posty: 156581
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1511

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Tycior » 20-05-2020, 08:12

Na BBM idź :jajcarz:
Obrazek

Alferdo
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 110171
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1356

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Alferdo » 25-05-2020, 21:34

phpBB [media]

To jest też świetne.
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
Konto Ridż przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.

Jestem Magiem
Awatar użytkownika
User

Posty: 2999
Rejestracja: 04-08-2015, 12:08
Beczki: 35

Wasza topka #hot16challenge2

Post autor: Jestem Magiem » 26-05-2020, 14:19

Klocuch, Kurwin i Stonoga w sumie, ale linków nie będę szukać.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości