Czego teraz słuchasz?

Kącik dla fanów muzyki klasycznej/rapu etc.
Cartman
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 12405
Rejestracja: 21-04-2013, 16:16
Beczki: 202

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Cartman » 08-02-2017, 16:01

Rucka Rucka Ali - I Don't Like White People :dance:
Znowu jakieś bajki piszesz, kurwa Hans Kartman Blaklordsen się znalazł :bambo: ~Ridż
Czuję, jakbym miał zwarcie w mózgu. ~Ricky
[you] wali konia do anime :fack-off:

Kalasznikow
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 4483
Rejestracja: 17-04-2013, 13:47
Lokalizacja: z neta
Beczki: 147

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Kalasznikow » 08-02-2017, 16:21

phpBB [media]
Gowno swietego ojca

Oberfuhrer Cosiek
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 8160
Rejestracja: 17-08-2013, 23:09
Lokalizacja: UK > ÓSA
Beczki: 293

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Oberfuhrer Cosiek » 08-02-2017, 16:34

Radia w pracy
"Anyone who sees and paints a sky green and fields blue ought to be sterilized."

Serious Man
Awatar użytkownika
VIP

Posty: 2359
Rejestracja: 08-07-2014, 13:56
Lokalizacja: Danville, California, United States
Beczki: 46

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Serious Man » 08-02-2017, 18:16

Mr Cosiek pisze: Radia w pracy

i fajnie sie słucha? :shy:

phpBB [media]
There is but one rule: HUNT or BE HUNTED
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 96266
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1396

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Burak » 08-02-2017, 18:32

phpBB [media]
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 107801
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1036

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Tycior » 08-02-2017, 18:37

phpBB [media]
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Oberfuhrer Cosiek
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 8160
Rejestracja: 17-08-2013, 23:09
Lokalizacja: UK > ÓSA
Beczki: 293

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Oberfuhrer Cosiek » 08-02-2017, 18:45

Serious Man pisze:
Mr Cosiek pisze: Radia w pracy

i fajnie sie słucha? :shy:
Same gówna popu lecą, no ale jakoś za cicho bez radia jest, to słucham
"Anyone who sees and paints a sky green and fields blue ought to be sterilized."

Tycior
Awatar użytkownika
Błazen

Posty: 107801
Rejestracja: 15-12-2013, 00:14
Beczki: 1036

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Tycior » 10-02-2017, 06:06

phpBB [media]
"Sikanie bez pierdnięcia, jest jak magia bez zaklęcia"
~Paolo Coelho

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 38860
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 995

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Finczy » 10-02-2017, 21:19

Aktualnie słucham albumu Avantasia Ghostlights :3

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 96266
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1396

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Burak » 10-02-2017, 21:20

phpBB [media]


I jest fajnie wtedy :ehh:
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 90073
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1067

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Ridż » 10-02-2017, 21:40

wentylatora
Obrazek

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 96266
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1396

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Burak » 10-02-2017, 21:41

phpBB [media]
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 38860
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 995

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Finczy » 10-02-2017, 22:51

:happy3:
phpBB [media]

Burak
Awatar użytkownika
Administrator

Posty: 96266
Rejestracja: 25-01-2013, 20:36
Lokalizacja: Dom
Beczki: 1396

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Burak » 10-02-2017, 22:55

phpBB [media]
Chuj mnie boli co se napiszesz na forze

Ridż
Awatar użytkownika
Moderator

Posty: 90073
Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
Beczki: 1067

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Ridż » 10-02-2017, 22:57

Finczy pisze:
ale fajne :D
Bajka dobra?
Obrazek

Finczy
Awatar użytkownika
Super VIP

Posty: 38860
Rejestracja: 04-08-2013, 22:17
Beczki: 995

Czego teraz słuchasz?

Post autor: Finczy » 10-02-2017, 23:04

Ridż pisze: Bajka dobra?
Nie jest to jakieś arcydzieło ale fajnie mi się oglądało i parę razy się uśmiałem. Postacie całkiem ciekawe, a szczególnie jedna która chce popełnić samobójstwo XD Takie na rozluźnienie przed konkretnym tytułem :ok:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości