Kotlin MMO Game LibGDX Ktor beta
-
usunięte konto
- Posty: 122786
- Rejestracja: 13-04-2013, 21:50
- Beczki: 1609
Kotlin MMO Game LibGDX Ktor beta
najlepszy specjalista
Jebać narkomanów, zawsze jestem czysty.
To konto przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.
To konto przedstawia wyimaginowaną postać.
Treść postów prezentuje wcześniej napisane scenariusze. Jest to fikcja.
- platefobrain
- Posty: 19
- Rejestracja: 04-05-2023, 00:47
Kotlin MMO Game LibGDX Ktor beta
Kurde mnie się kulki podobajooo
Specjalista od sztucznej inteligencji ¯\_(ツ)_/¯
- platefobrain
- Posty: 19
- Rejestracja: 04-05-2023, 00:47
Kotlin MMO Game LibGDX Ktor beta
Poproszę o przeniesienie tematu z offtopicu na coś co liczy posty bo chce spamować na czacie a nie mogę xd
Specjalista od sztucznej inteligencji ¯\_(ツ)_/¯
- platefobrain
- Posty: 19
- Rejestracja: 04-05-2023, 00:47
Kotlin MMO Game LibGDX Ktor beta
o współtworzyłem kiedyś podobną grę, nazwałem ją wtedy ziemior the game (wiele lat przed brotato) i to było coś w tym stylu, ziemniak z karabinem strzelający do latających oczu

- platefobrain
- Posty: 19
- Rejestracja: 04-05-2023, 00:47
-
Serious Man
- Posty: 2970
- Rejestracja: 08-07-2014, 13:56
- Lokalizacja: Danville, California, United States
- Beczki: 51
Kotlin MMO Game LibGDX Ktor beta
Gość ma bardzo duża wiedzą, on meta kompjutery robi. Nawet wie jak puscic ej aj po kablu elektrycznym, ale boi sie zeby swiata nie rozjebalo. lepiej tak nie robi

simpli człowiek, nie roimy
- platefobrain
- Posty: 19
- Rejestracja: 04-05-2023, 00:47
Kotlin MMO Game LibGDX Ktor beta
Hej wszystkim! 
W GreenVale pojawiła się kolejna aktualizacja, tym razem skupiona na przeciwnikach i ich wyglądzie w świecie gry.
Nowości:
Film prezentujący zmiany:
YouTube – Rev28 Gameplay

W GreenVale pojawiła się kolejna aktualizacja, tym razem skupiona na przeciwnikach i ich wyglądzie w świecie gry.
Nowości:
- Dodany system animacji sprite’ów dla wrogów (EnemySkinManager)
- Animacje: idle, walk left/right, death dla każdego typu wroga
- Implementacja kierunku ruchu (velocityX, velocityY) w EnemyClient
- Pierwszy w pełni działający SheepSkin ze sprite sheetem 64x160px
- Renderowanie wrogów przeniesione z ShapeRenderer → SpriteBatch z teksturami
- Naprawiono „skakanie” animacji przy przełączaniu idle/walk
- Skorygowano nieprawidłowe kierunki animacji left/right


phpBB [media]
Specjalista od sztucznej inteligencji ¯\_(ツ)_/¯
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości